Miejskie Centrum Kultury w Tychach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Brak tekstu alternatywnego przy niektórych elementach nietekstowych;
Nie wszystkie elementy na stronie mają właściwy kontrast;
Na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów ani audiodeskrypcji, napisy rozszerzone nie są dołączone do wszystkich nagrań audio, brak opisu filmów;
Niektóre elementy paska nawigacyjnego są niewidoczne na małych ekranach;
Brak podpowiedzi prawidłowej wartości, sugestii w przypadku błędu i autouzupełniania w formularzach;
Nie wszystkie elementy są dostępne z poziomu klawiatury;
Nie ma możliwości pomijania powtarzających się bloków;
Strona posiada tylko jedną drogę umożliwiającą zlokalizowanie strony internetowej w zestawie stron internetowych (brak paska wyszukiwania oraz mapy strony);
Nie wszystkie elementy posiadają etykiety;
Na stronie występują błędy w kodzie HTML;
Nie wszystkie dokumenty na stronie są dostępne cyfrowo;
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o skanery WAVE oraz AChecker.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Magdaleny Boruckiej — mejlowo magdalena.borucka@mck.tychy.pl lub telefonicznie 32 438 20 61.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.